Innowacyjne ujęcie badań nad tańcem greckim.
Adiunkt na Wydziale „Artes Liberales” UW, absolwent klasy o profilu klasycznym w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bartłomieja Nowodworskiego, studiował w trybie indywidualnym polonistykę, teatrologię i filologię klasyczną na Wydziale Filologicznym UJ (magisterium na temat Klechd attyckich Tadeusza Zielińskiego u prof. Ewy Miodońskiej-Brookes), ukończył studia doktoranckie z zakresu europeistyki na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politycznych UJ (doktorat na temat idei teatru narodowego w Polsce po 1989 roku u prof. Małgorzaty Sugiery). Obok macierzystego Wydziału wykłada w Instytucie Filologii Klasycznej UW, Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie oraz Akademii Praktyk Teatralnych „Gardzienice”. Opiekun roku w Kolegium MISH i Kolegium „Artes Liberales”, opiekun naukowy Dramatycznego Koła Naukowego. Współpracuje z Krajowym Funduszem na rzecz Dzieci przy prowadzeniu Programu Pomocy Wybitnie Uzdolnionym. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badań Teatralnych. Organizuje wystawy, przeglądy i festiwale, reżyseruje przedstawienia teatralne. Pomysłodawca Laboratorium Innowacji Dydaktycznych na Wydziale „Artes Liberales” UW oraz Szkoły Lusławickiej w Europejskim Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach.
Interesuje się teorią teatru współczesnego oraz recepcją kultury antycznej, zwłaszcza w teatrze i dramacie europejskim. Zawodowo zajmuje się polskim i europejskim modernizmem, zwłaszcza życiem i twórczością Tadeusza Zielińskiego oraz Stanisława Wyspiańskiego. Obecnie przygotowuje do druku antologię tekstów Grzegorza Sinki oraz edycję molierowskich przekładów Bohdana Korzeniewskiego dla Państwowego Instytutu Wydawniczego.